کوکا کولا نے اپنے نئے پیکیجنگ ڈیزائن کا انکشاف کیا۔
از آمنہ مظہر
کوکا
کولا نے ایک نئے پیکیجنگ ڈیزائن کا انکشاف کیا ہے جو حال ہی میں انٹرنیٹ کی بات ہے۔
کوکا کولا کے نام سے مشہور برانڈ کے لیے، اس کی انفرادیت پر سمجھوتہ کیے بغیر پیکنگ
کو دوبارہ ڈیزائن کرنا تھوڑا مشکل ہے۔ کوکا کولا اپنی پیکیجنگ میں ترمیم کرتا ہے اور
ایک نیا ڈیزائن ظاہر کرتا ہے اور عوام کا ردعمل یہ فیصلہ کرنا مشکل بنا رہا ہے کہ آیا
یہ ایک زبردست فیصلہ ہے یا نہیں۔ کمپنی نے حال ہی میں ذائقہ دار کوک مصنوعات کی شکل
کی نقاب کشائی کی ہے۔ برانڈ کی بنیادی توجہ اپنے بنیادی مشروبات کے لیے جوش و خروش
کو بڑھانا ہے۔ بہت سے لوگوں کا دعویٰ ہے کہ کوکا کولا کا نیا پیکنگ ڈیزائن اس کے ہجوم
میں کھو جانے کے امکانات کو بڑھاتا ہے اور اس نے برانڈ کا امتیاز چھین لیا ہے۔
برانڈ
کے مطابق، دوبارہ ڈیزائن کرنے کا مقصد ذائقوں کو آسانی سے مختلف اور قابل شناخت بنانا
ہے۔ کوک چوائس پورٹ فولیو کی سینئر برانڈ مینیجر، نتالیہ سواریز نے کہا، "ہم اپنی
پیکیجنگ کی شکل کو جدید اور آسان بنانا چاہتے تھے تاکہ صارفین کو رنگین لیکن صاف پیکیجنگ
ڈیزائن کے ذریعے وہ ذائقہ تلاش کرنے میں مدد ملے جو وہ شیلف پر تلاش کر رہے ہیں۔"
تاہم، لوگوں کی طرف سے ردعمل اس کے برعکس ظاہر کرتا ہے.
"جدید اور آسان پیکیجنگ"
کوکا
کولا مشروبات کی پوری رینج کو بالکل نئے پیکنگ ڈیزائن سے مشروط کیا گیا ہے۔ اس کے علاوہ،
برانڈ نے ایک نیا ذائقہ، موچا بھی لانچ کیا۔ دوبارہ بنائے گئے چیری کوک کین اور بوتلیں
میجنٹا رنگ کی ہیں۔ زیرو شوگر یا فل شوگر کی نشاندہی کرنے کے لیے، لوگو یا تو سفید
رسم الخط میں ہے یا سیاہ رسم الخط میں۔ جہاں سفید رسم الخط باقاعدہ کوک (مکمل چینی)
کی نمائندگی کرتا ہے، سیاہ ایک صفر شوگر کی نمائندگی کرتا ہے۔ اس نے، کچھ لوگوں کے
مطابق، چیزوں کو آسان سے زیادہ پیچیدہ بنا دیا ہے۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ چیری کوک کا
لوگو سیاہ جامنی رنگ کے پس منظر پر ہے اور وینیلا کوک کا سونے پر سفید رنگ ہے۔ مجموعی
طور پر، لوگ اب بھی الجھن میں ہیں!
مزید برآں، برانڈ "سنگل ذائقوں" کو نامزد کرنے کے لیے مکمل رنگوں کا استعمال کرتا ہے اور "دوہری ذائقوں" کی نمائندگی کرنے کے لیے اسٹیک شدہ رنگ استعمال کرتا ہے۔ مثال کے طور پر، چیری ونیلا ایک سفید سونا ہے جو گہرے جامنی کے اوپر سجا ہوا ہے۔ اس "جدید اور آسان" شکل کو واضح طور پر مطلوبہ ردعمل نہیں ملا ہے۔ لوگ محسوس کرتے ہیں کہ پیکیجنگ کے رنگوں کا انتخاب کم سے کم ہے۔ طویل مدتی ردعمل ابھی آنا باقی ہے لیکن ابھی تک، ایسا لگتا ہے کہ صارفین دوبارہ تیار کرنے سے زیادہ خوش نہیں ہیں۔
کوئی تبصرے نہیں:
ایک تبصرہ شائع کریں